Thursday, March 4, 2010

Amy Emo


Hati tak tenang. Rasa seperti ada budak kecil tengah ketuk-ketuk hati. Iyaa... budak kecil. Sakit, pedih, perit etc. Jiwa celaru, sakit kepala, badan rasa lemah... :( Kenapa ?? Entah la. Susah nak cakap. Tak terluah rasanya. Banyak sangat yang nak dikatakan. Nak simpan sendiri tapi nanti diri jadi tak menentu. Nak luahkan, takut terguris hati orang lain sebab salah sampaikan maklumat. Urmm... Benci sangat dengan perasaan ini. Benci !! Sebab perasaan ini buat diri saya nampak lemah. Tak mampu buat apa-apa. Hanya mampu mendiamkan diri. Memandang sepi tanpa ada apa-apa tindakan. Loser kan ? Tapi itu la saya buat masa sekarang. Ya Allah !! Kuatkan la aku. Tabahkan la aku. Aku tahu dugaan-Mu ini hanya bagaikan debu sahaja tapi aku insan yang lemah yang perlukan kekuatan dari-Mu :((

No comments: